bright

שנהיה לראש ולא לזנב

התקופה הזאת של החגים אצלנו בסטודיו תמיד צבעונית יותר, חגיגית יותר
עם ראש השנה הבא עלינו לטובה החלטנו לעשות כמה שינויים בסטודיו הכי יצירתי בגליל.

הסטודיו שלנו עבר דירה (:
כן כן מה ששמעתם, הסטודיו בשבילנו הוא כמו בית! אנו נמצאים בו רוב היום, כמעט גם בליל… הסטודיו מהווה חלל עבודה עבורינו ומקום לארח את קהל הלקוחות שלנו – מהגליל, הגולן ואף גם התברכנו לארח לקוחות חדשים ממרכז הארץ שהגיעו ממש במיוחד…

והחדשות הטובות הן שהסטודיו עבר כתובת – עכשיו אנחנו נגישים יותר עבורכם. הסטודיו נמצא בכתובתו החדשה: כיכר צה"ל 18  (לייד היכל התרבות בקרית שמונה) יש חניה בחינם בחלק התחתון של היכל התרבות, ויש חניה גם בתשלום בחלק העליון של היכל התרבות. אנו מזמינים אתכם להתארח אצלנו בסטודיו לכל ייעוץ עיסקי, כל רעיון שתרצו לשתף אותנו… אנחנו שם! יש קפה טוב,  עיצוב חדש, ואווירה טובה! אז תבואו (:

סטודיו Web Yourself גאה להיות חלק עיקרי מפיתוח הגליל וקרית שמונה בפרט.
הנה לכם דוגמא לכמה נקודות ציון חשובות של הסטודיו

1.
פיתחנו וקידמנו פורטל אינטרנט להזמנת מוניות באזור קרית שמונה taxik8.co.il אשר מספק מענה  וזמין ללקוחות ביום ובלילה, חגים ושבתות, נסיעות לכל מרכז הארץ ומענה ללקוחות מקומיים ותיירים. הפורטל מספק פרנסה לנהגי מוניות מקומיים.


2.
הקמנו אתר אינטרנט למועדון הספורט המפואר עירוני איתוראן קרית שמונה, עיצבנו את "ליאו" דמות האריה המשעשעת שנתמכת על ערכים מקומיים והיסטוריים – האריה השואג מתל חי שהפך לקמע  כחול של מועדון הכדורגל. בנוסף ליוונו את המועדון בכל הפרמטרים הדרושים לו החל מ – עיצוב שלטי אנימציה למגרש הכדורגל, פרסומים ברשתות חברתיות, עיצוב גרפי ועוד…

3.
הקמנו אתר אינטרנט למועדון לי-אור, מועדון לעיוור בקרית שמונה, הקדשנו זמן רב באיסוף חומרים, צילומים, עיצוב ובניית אתר במערכת ניהול תוכן אשר ישמש את צוות המועדון לפרסום הפיעילות השותפת שלו וחשיפה בקרית שמונה והסביבה, המועדון מזמין מתקשי ראייה ועיוורים להצטרף לפעילות המועדון מידי יום, החל מחוגים, הרצאות ועוד… האתר מאפשר להציץ לעולמו של העיוור ומציג עבודות יד פרי יצרם של חברי המועדון.

כל עלויות הקמת האתר, תחזוקתו השותפת בוצע כתרומה לקהילה, שמחנו לתת ולהעניק למועדון והחלטנו לאמץ אותו בכל הקשור לנושא המדיה, הפרסום, האינטרנט והגרפיקה. הסטודיו ימשיך לתפעל את אתר מועדון לי-אור בהתנדבות מלאה כתרומה לקהילה.

 כל מה שנשאר לנו לאחל לנו ולקהל לקוחותינו שתיהיה לנו שנה טובה ומוצלחת! שנה של הצלחות עיסקיות, שנה של יצירתיות ושנה של התקדמות טכנולוגית מאחלים צוות הסטודיו הילה ובני מסטודיו Web Yourself .