road

שלבי המיתוג הנכונים בעת הקמת עסק

תהליך מיתוג העסק למעשה מתחיל בזיהוי והגדרת מטרות העסק וערכיו. זהו הליך שמצריך עבודה מקצועית, חיפוש השראה במקומות שונים או דומים.
במאמר זה נציג בפניכם את הליך העבודה של הסטודיו שלנו בעיצוב ומיתוג עיסקי לעסק חדש.

יש לכם עסק חדש? – מזל טוב. בשביל זה אנחנו כאן, אנו מספקים שירותי עיצוב ומיתוג לעסקים. שלב המיתוג העיסקי הוא שלב חשוב ביותר לכל עסק, אל תדלגו
שלב 1:
הגדרת שם העסק. שם העסק הוא החשוב ביותר בהליך המיתוג. לא ניתן לבצע הליך מיתוג בצורה נכונה ללא חתימת שם העסק הסופית, ולכן יש לבחור שם נכון ורצוי לעסק.
כדאי ששם העסק יהיה יחודי כלומר לא שם עסק נפוץ מפני שזה יכול ליצור בעיות עתידיות. ניתן לבדוק זאת על ידי חיפוש פשוט בגוגל…
אם העסק שלך זקוק לרעיון לשם ועדין אין לו אנו בסטודיו WEB YOURSELF נשמח לעזור בשירותי הקופירייטינג שלנו בכדי להציע שם עיסקי טוב כאשר נבחן אותו מכל ההיבטים המקצועים.
נוכל להמציא עבורך שם לעסק, סלוגן ועוד שירותי קופירייטינג שילוו אותך לאורך כל הדרך.

שלב 2:
השראה למיתוג העסק.
השראה נמצאת סביבנו בכל מקום, בבית, בסביבת העבודה ועוד. ניתן לחפש השראה בעסקים דומים בארץ ובעולם, ואף לא בהכרח בעסק שקשור לאותו תחום.
אם אין לכם השראה זה התפקיד שלנו בתור מעצבי מותג לחפש אותה עבורכם. השראה יכולה להיות נגזרת של המון תחומים. ובכלל עם זה עסק עם היסטוריה זהו הליך מהנה לחפש השראה בארכיון העסק.
השראה היא תנאי חשוב בכדי שלעסק יהיה מיתוג יחודי וברוח הנכונה לו. יחד עם זאת, ישנן חברות שמטרתן ליצור דבר שונה ופורץ גבולות – ומכאן האתגר הוא גדול יותר.

שלב 3:
סקיצות, על גבי נייר ותוכנה גרפית.
אנו יוצרים מגוון רחב של סקיצות ושירבוטים – רעיוניים. את הטובים ביותר מביעים לידי מדיה. ומתוכם יוכל הלקוח לבחור את המתאים לו ביותר. למעשה, נעשית עבודה יצירתית, שמתחילה בהבנה של צרכי הלקוח.
מאחר וכל עסק שואף להדגיש את היחודיות שלו, בהתאם לתדמית שהוא מחזיק ולכן אנו מקשיבים לצרכי הלקוח, ומביעים את הרעיונות על גבי נייר ומדיה בשלב מוקדם ביצירת הלוגו.
ביצירת לוגו לעסק ניתן לכלול שם החברה/ עסק / ראשי תיבות, אלמנט גרפי כלשהו, זהו אינו מדע מדויק ולכן יש לבחון את האפשרויות..

שלב 4: טיפוגרפיה.
יש סגנונות שונים של פונטים (אותיות), בחלק מן המקרים אנו יוצרים אותיות יחודיות ללוגו כדי ליצור בידול כאין כמותו.
לדוגמא, האותיות בלוגו של "עלית" (כן יצרנית הממתקים והשוקולד פרה המפורסם) – הן אותיות שעיצבו במיוחד למותג המתתקים עלית.

שלב 5: צבעוניות.
הצבעוניות שנבחר לעסק חשובה לא פחות, למעשה הצבעוניות תיצור נגזרת של מוצרי שלל מוצרי מיתוג עוקבים לעסק.
בשלב זה אנו בוחרים צבעים ואף מבצעים הדמיות. איך יראה הלוגו בשחור לבן, איך יראה עם צבע, איך יראה על גבי דפוס ועוד…
ביצוע והדמיות. בשלב החמישי אנו גם מביעים את כל הרעיונות הסופיים ע"י סקיצות באופן דיגטלי, ובאופן ווקטורי. הרבה עסקים עושים טעות מחוסר ידע ומבקשים ממכר לעצב עבורם לוגו למרות שהם יודעים שאינו איש מקצוע, וכאן זה יכול להיות בעיתי מפני שיש הרבה אנשים שיודעים להתעסק עם תוכנות גרפיות שונות אבל את הדבר הכי חשוב הם לא יודעים. והדבר הכי חשוב בלוגו הסופי הוא שהוא יהיה ווקטורי! מה זה בעצם לוגו וקטורי? – לוגו וקטורי הוא לוגו שעובד בתוכנה גרפית אשר מיצאת קובץ PDF ובו הלוגו באיכות וברזולוציה הכי טובה שיש ובכך יהיה ניתן להשתמש בלוגו בעתיד בכל גודל אפשרי ובכל סוג דפוס או גרפיקה. לדוגמא לוגו שבוצע בתוכנה פשוטה כמו "פאוורפויינט" לעולם לא יהיה לוגו וקטורי, תחשבו תמיד על העתיד, גם אם הלוגו יצא מוצלח האם הוא יכול לשרת אותכם בהפקת הדפוס? האם הוא יוצא חד ואיכותי? האם אתם יכולים להטמיע אותו על רקעים שונים? זוהי נקודה ממש חשובה שאסור לכם לוותר עליה. לוגו שיראה לא מקצועי ישדר חובבנות ולכן חשוב שתתנו לאנשי המקצוע לבצע עבורכם את העבודה.

שלב 6:
מיתוג מוצרים לעסק.
יש לעסק כבר לוגו סופי שעיצבנו לכם בצורה מקצועית – עם טיפוגרפיה סופית וצבעוניות סופית. מכאן אנו ממשיכים בהליך המיתוג ובו אנו מעצבים מוצרים ממותגים חשובים לעסק כמו: כרטיס ביקור, ניירת משרדית, מעטפות, קטלוגים, ברושורים, רול אפס, שלטים ואפילו הכי חשוב אנו מעצבים ובונים את אתר האינטרנט שלך – כן כן זה חלק מהמיתוג. כאשר המוצרים שלך מעוצבים באותה שפה גרפית כך העסק שלך מקבל קוי אופי ופנים. כך העסק שלך יוצר בידול מעסקים אחרים ואחידות בין המוצרים השונים.
אנו מציעים שירותי עיצוב גרפי   וחבילות מיתוג שונות לעסקים הכוללות: לוגו, ניירת משרדית, כרטיס ביקור ואפילו חותמת למייל שלכם.
אנו מזמינים אותך לצפות בתיק העבודות שלנו ולהתרשם מעבודות עיצוב ומיתוג  של לקוחות הסטודיו. תוכלו גם להתרשם מפוסטים בבלוג בקטגוריית מיתוג ועיצוב גרפי ולקרא אודות הליכי המיתוג השונים.

זקוקים לעיצוב גרפי לעסק שלכם? פתחתם עסק חדש ואתם זקוקים למיתוג עיסקי ותדמיתי? בואו לבקר אותנו בסטודיו שלנו בקרית שמונה – סטודיו Web Yourself עיצוב גרפי, מיתוג ופרסום לעסקים.
טלפון לפגישת יעוץ לא מחייבת: 054-2295898