web_desigen

איזה אתר מתאים לעסק שלכם?

אם אתם עומדים בפתח עסק חדש חשוב שתדעו שבעת הקמת העסק שלכם הנוכחות האינטרנטית שלכם היא חלק בלתי נפרד מפרסום העסק עצמו.

כמעט כל עסק זקוק לאתר אינטרנט:
ומדוע? מפני שכל הלקוחות שלכם נמצאים שם, באינטרנט וברשתות החברתיות, במנועי החיפוש ובאתרים של המתחרים שלכם שלהם כבר יש אתר!

אם למתחרה שלכם יש אתר, יש לזו סיבה טובה, הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט כל הזמן והנוכחות של העסק שלכם באינטרנט היא קריטית, הלקוחות שלכם לא מגיעים אליכם רק דרך האינטרנט אבל האתר שלכם יכול לספק שירותים מאוד חשובים שיש לעסק שלכם להציע, לדוגמא רכישה דרך האתר, צפיה בקטלוג.

רושם ראשוני אפשר להשיג רק פעם אחת! אז זאת ההזדמנות שלכם להרשים את הלקוחות הפוטנציאלים שמגיעים אליכם דרך האינטרנט!

בפוסט הבא נציג בפניכם את האפשרויות שעומדות בפניכם כאשר הגעתם להחלטה שהעסק שלכם צריך אתר.
אז השאלה הראשונה היא מה אתם צריכים שהאתר שלכם יעשה?

אתרי_תדמית

אתר תדמיתי:
אתר תדמית מתאים לכל עסק, מטרת האתר התדמית היא להוות כרטיס ביקור וירטואלי נגיש לקהל הלקוחות שאתם לא פוגשים ביום יום, האתר מספק מידע אודות העסק ומציג בצורה ברורה את המוצרים/שירותים שאתם מספקים. האתר מתאים את עצמו לנייד ולטאבלט בכדי שתהיו  זמינים בכל מקום ואנו מסנכרנים אותו עם פייסבוק – על מנת להביא לכך
שלקוחות  יצרו עמכם אניטראקצייה גם ברשת החברתית.

מה כולל אתר תדמית?
אתר אינטרנט מעוצב ויחודי, מערכת ניהול תוכן לשליטה מלאה ולכתיבת תכנים שוטפת, מערכת גלריות, טופס יצירת קשר, באנרים מתחלפים, שטח אחסון ודומיין.

smart

אתר חכם הכולל מערכת רישום משתמשים:
אם עד כה אפשרתם ללקוחות שלכם להשתתף בפעילויות דרך הרשמה טלפונית/מייל – אנו נקצר עבורכם את הדרך,
מהיום הלקוחות שלכם ירשמו דרך האתר שלכם!

דוגמאות למערכות אפשריות:
מערכת רישום לאימון בסטודיו לפילאטיס,
מערכות רישום לצימרים,
אתרי קטלוג (ללא סליקה(
מערכת רכישת מנוי לפי תוקף ועוד…

 

אתרי חנות

אנו בונים אתרי חנות במערכות ניהול תוכן,  המאפשרים ללקוח שליטה מלאה על תכני האתר. תוכלו למכור את המוצרים שלכם אונליין ולאפשר ללקוחות לקנות באמצעות כרטיס אשראי.

 

אתרי_קטלוג

בדומה לאתר חנות האתר כולל מערכת חנות להצגת מוצרים ההבדל הוא שאין במערכת אופציה לתשלום, הלקוח יכול להציג את מוצריו השונים אך ללא סליקה.

 

מובייל_אתרי
אתר סלולרי

אנו בסטודיו Web Yourself מציעים שירותי בניית אתרים סלולרים, המתאימים לפלטפורמת הטלפון הנייד ו”הטאצ’ סקרין”, מתאים ונוח מבחינת ממשק המשתמש לכפתורים בגודל טביעת אצבע הכוללים עיצוב רספונסיבי למסכים שונים, וכפתור חיוג מהיר לבית העסק.

אנו בונים אתרים במערכות ניהול תוכן,  המאפשרים ללקוח שליטה מלאה על תכני האתר. אנו יוצאים מנקודת הנחה שאין ללקוח  ידע מוקדם  ולכן הלקוח מקבל הדרכה הדרכה וגישה לפאנל ניהול בשפה העברית,  האתר קל לתפעול ומאפשר לעדכן את תכנים באופן שוטף (טקסטים, תמונות, וידאו…), דרך הפאנל ניתן לצפות בנתוני כניסה לאתר, לקדם את האתר ואפילו לתת הרשאות ניהול למשתמשים נוספים.

מעוניינים להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם ולא יודעים כייצד להתחיל? אנו בסטודיו Web Yourself  נשמח להזמין אתכם לבקר בסטודיו שלנו לפגישת יעוץ ללא עלות וללא התחייבות.
סטודיו Web Yourself – סטודיו לבניית אתרים בקרית שמונה | עיצוב גרפי | מיתוג ופרסום.