seo_websits

קצת על קידום אתרים

הפוסט הזה בדיוק למי שלא מבין את משמעות המושג "קידום אתרים". בפוסט הזה נדבר על דרכים פשוטות ואפשריות לקידום אתרים.

קידום אתרים – מהו?:

סדר פעולות שונות ומגוונות שמקדם אתרים מבצע ב"בק אופיס" של האתר אינטרנט שהוא מעוניין לקדם. סדר הפעולות כולל בתוכו הטמעת תוכן רלוונטי, מילות מפתח רלוונטיות, תיאורים ותקצירים לתוכן, כותרות בכל הרמות, הטמעת קישורים רלוונטים ועוד…
סדר הפעולות הנ"ל גורמות בצורה אורגנית לקדם   את מיקום האתר במנועי החיפוש השונים ולהוביל לתוצאות שונות בעת חיפוש לפי מילות מפתח.

לדוגמא – אם תחפשוט בגוגל "בניית אתרים בקרית שמונה" – סטודיו Web-yourself.co.il יופיע במספר תצאות ראשונות.
הסיבה לכך מפני שמאחורי הקלעים של האתר קידמנו מילות מפתח "בניית אתרים" ו-"קרית שמונה". ולכן גוגל יודע לזהות זאת כתוכן רלוונטי ומציג זאת בתוצאה הרלוונטית.

כמובן שיש תחומים מאוד אפורים והתחרות בהם קשה מאוד כמו "צימר בצפון" זאת מילת מפתח מאוד תחרותית והתוצאות שמופיעות בגוגל בד"כ במקומות הראשונים יהיו כבר תוצאות של "מודעות ממומנות" –   google adwords.
על google adwords נדבר לעומק במאמר אחר ולכן רק נסביר שזהו כלי של גוגל המאפשר להציג מודעות בתשלום לפי "קליק" בתמורה לתשלום עבור מילות המפתח.
למעשה גוגל אדוורד – אינו קידום אתרים אבל הוא פתרון למי שמוכן לשלם כסף כדי להופיע בתוצאות החיפוש, לאחר שהחלטתם לסיים את קמפיין הפרסום בתשלום האתר ירד מהתוצאה.

אז מה צריך בשביל לקדם אתר אינטרנט:
1. תוכן ומאמרים:
על התוכן באתר להיות תוכן איכותי ומקורי, תוכן שנכתב במיוחד לאתר ולא הועתק מאתר אחר. פעולה זאת קריטית וחשובה מאוד לקידום האתר. על התוכן להיות רלוונטי למשמעות האתר ולהכיל בתוכו מילות מפתח רלוונטיות.

2. כותרות והדגשות:
הכנסתם תוכן מקורי לאתר, יש לשים לב על חלוקת התוכן לפי כותרות ברמות H1/H2/H3/H4/H5/H6.
בנוסף עליכם להדגיש את מילות המפתח ב"BOLD" במידתיות מסויימת בתוכן ובמאמרים השונים.
בנוסף ממולץ גם לקשר בלינקים מילות מפתח למאמרים פנימיים באתר.

3. בלוג
כייצד בלוג יכול לקדם את העסק שלכם – את זה תוכלו לקרא במאמר שכתבנו בנושא הזה.
רק נאמר שמערכת בלוג עם חלוקה לקטגוריות וכתיבת תגיות יכולה משמעותית לקדם את האתר שלכם לכן חשוב שיהיה לכם מערכת מאמרים/בלוג דינאמי המנוהל על ידכם באמצעות מערכת ניהול תוכן – "וורדפרס".

4. מערכת קידום אתרים SEO:
במערכת הזאת תוכלו לכתוב תקצירים, תיאורים ולתת כותרות רוונטיות למאמרים ותכנים באתר.

5. קישורים חיצוניים:
כתיבת מאמרים באתרים חיצונים לפי נושאים ומילות מפתח רלוונטיות עם קישורים שיובילו לאתרכם יכולים לחזק את רלונטיות האתר במילות החיפוש השונות.
תוכלו לכתוב באתרים/ בלוגים פורומים ועוד…

הפוסט הזה היה קצר ולעניין – עולם קידום האתרים הוא עולם ומלואו אך שימו לב זוהי אינה תורה – אף מקדם אתרים לא יכול להבטיח לכם תוצאה מובטחת לא לפני בחינת המושג הרלוונטי והתוצאות הקיימות בשטח, אבל אם כבר אתם בונים אתר לעסק שלכם תדאגו שנושא קידום האתרים האורגני יכלל בתוכו, ובשביל זה אנחנו כאן – סטודיו Web Yourself מציע שירותי בניית אתרים ואופטימיזציה לקידום אתרים לעסק שלכם , בנוסף תקבלו יום הדרכה ותראו כמה פשוט זה לבצע זאת לגמרי בעצמכם, כל מה שצריך זה מערכת ניהול תוכן, ומערכת קידום SEO שאנו נתקין על המערכת ניהול שלכם.

מקווים שאהבתם את הפוסט, נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: סטודיו וואב יורסלף, בניית אתרים בקרית שמונה | 054-2295898