camera

צילום עסקי

מהו צילום עיסקי?
צילום עיסקי הוא צילום המתעד את העסק שלך באמצעות תמונות מכוונות מטרה. הצילום הוא כלי שיווק נהדר אם משתמשים בו נכון במדיות הרלוונטיות כגון: אתר האינטרנט שלכם, וברשתות החברתיות השונות.

בשביל מה צריך צילום עיסקי? באמצעות הצילום העיסקי תוכלו להמחיש ללקוחות שלכם את טיב העסק, המוצרים ואפילו אפשר להעביר תחושת שירותיות בתמונה – כן חיוך טוב אומר הכל.
כמו הרשתות הגדולות שמפיצות באמצעות המדיות השונות ואף היקרות יותר כמו טלויזיה כך גם אתם יכולים להראות טוב בפני הלקוחות שלכם ולרכוש אמון ואיכות באמצעות תמונות טובות.

אז מה צריך לצלם בעצם?
צילום עיסקי הוא מונח כללי לאפשרויות צילום רלוונטיות עבורכם שתוכלו להעביר את המסרים הנכונים במקומות הנכונים.

 

נתחיל קצת מונחי יסוד:
צילום תדמיתי: נועד בכדי להראות ללקוח את התמדמית העיסקית, אווירה ואיכות.
בצילום תדמיתי המשתנה הוא סוג ה עסק והמיקום שלו, כלומר הצילום התדמיתי יכול להיות בית העסק עצמו או המקום בו המוצרים שלכם מיוצרים, המשרד, המבנה ועוד…
צילום מוצר: כשמו הוא ונועד כדי להמחיש ללקוח את המוצר האמיתי הוא הולך לקנות דרך האתר שלכם, ככל שהמוצר הוא יחודי שאין כמותו המוצר זקוק לצילום מוצר בסטודיו עם תאורה נכונה, ורקע לבן/שחור.
צילום ציוותי: הצילום הציוותי נועד בכדי להציג את הצוות של העסק אם מדובר בצוות קבוע הצילום הציוותי מומלץ הוא גורם לתחושבת אמינות ברגע שמשתמשים בתמונות פורטרט באתר תדמית, התחושה העיקרית שמועברת אל הלקוח הוא שהוא נמצא בידיים טובות, עסקים רבים משתמשים בצילום ציוותי וזהו צילום מומלץ, צילום ציוותי יכול להיות קבוצתי ואף יחידי.
האם אתם יכולים לצלם בעצמכם צילומי תדמית?
אם יש לכם מצלמה איכותית, ויכלות צילום ועריכה בהחלט!
חשוב שצילומי התמדית יצאו איכותיים, אמינים ורציניים, ואנו ממליצים דווקא כן להשתמש באנשי מקצוע בכדי שהתמונות לא יצאו חובבניות.

מעוניינים להזמין את שירותי הצילום שלנו? צרו עימנו קשר דרך דף יצירת קשר.
ובנוסף מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, צוות הסטודיו.