soical

איזו רשת חברתית מתאימה לעסק שלך?

כל כך הרבה רשתות חברתיות ואין לכם מושג במה לבחור?

פייסבוק:
בישראל זה כבר ברור כולם נמצאים בפייסבוק, אז למה שגם העסק שלכם לא יופיע בפייסבוק?
מה אפשר לעשות עם הפייסבוק:
באמצעות הפייסבוק תוכלו לפרסם את העסק שלכם, ולחשוף אותו לקהל לקוחות לפי פילוח שוב.
לאחר שתעצבו אצלנו דף עיסקי בפייסבוק הדף שלכם יראה ממותג להפליא וימשוך קהל אוהדים שיעשו לכם LIKE.
אבל לא דיי בהרבה לייקים, הדף שלכם צריך להיות פעיל, תוכלו להעלות פרסומים לדף שלכם, פרסומים עיסקיים וגם כאלה פרסומים שעושים טוב על הלב.
לפרסם בפייסבוק זה בחינם?
כן ולא.
תוכלו לפרסם מודעות בפייסבוק, להעלות תמונות ואלבומים ואפילו סרטונים, אבל לא בטוח שתצליחו להגיע לקהל המטרה, ולכן פייסבוק מאפשרת לכם לפרסם מודעות ממומנות.
ומה זה אומר? פייסבוק מאפשרת לכם לפרסם מודעות שיופצו עבור קהל היעד שאתם תבחרו לפי פילוח גיל, מין, ואזור גאוגרפי.
כך תוכלו לפרסם בדיוק לקהל מכוון מטרה, העלות יחסית זולה ויש שליטה מלאה בקמפיין.

אז פייסבוק טובה לעסק שלכם? התשובה היא כן.

טוויטר טוב לעסק שלכם? – תלוי.
טוויטר, מה הקטע?
טוויטר היא רשת חברתית המאפשרת לכם לכתוב "ציוץ" עד 140 תוים בלבד.
אז איך טוויטר טובה לעסק שלכם, אם העסק שלכם שואף להיות עסק בין לאומי תוכלו באמצעות טוויטר לציץ לעולם (רצוי באנגלית) ובכך להשאיר את העסק שלכם חשוף, כידוע ידוענים רבים בעולם משתמשים בטוויטר, גם הנשיא אובמה בכבודו ובעצמו, טוויטר היא רשת חברתית נפלאה למי שרוצה לעקוב אחרי המתחרים שלו מתחומים בינלאומים, מומלץ לחברות הייטק גדולות ולא למוכר פלאפל.
בישראל רשת הטוויטר פחות מבוקשת.

אינסטגראם:
רשת חברתית המבוססת על שיתוף תמונות וסרטוני וידאו ערוכים וקצרים.
אם העסק שלכם מאוד ויזואלי אז אינסטגראם היא בדיוק בשבילכם, בעולם בכלל רשתות אופנה טיפוח ויופי מאוד נוכחים ברשת החברתית אינסטגראם שנותנת מענה פירסומי ושיווקי.
אם העסק שלכם הוא חנות אופנה, או אטרקצייה חוויתית, בישול, ספורט ואקסטרים וכך דבר שיכול לשדר חוויה אינסטגראם היא מומלצת, כך תוכלו לפרסם תמונות ברשת ולסחוף קהל עוקבים שיכולים להתעדכן במוצרים שלכם דרך האינסטגראם, תוכלו לפרסם מבצעים ותחריות ותייג את המוצרים שלכם תחת מילות מפתח באמצעות "האשטג" ובכך להחשף לקהילות בינלאומיות.

פינטרסט:
רשת חברתית שנותנת לכל משתמש לפתוח "בורדים" ולנעוץ לשם תמונות בעלי תחום עניין לפי נושאים, מטרתו המוצהרת של האתר היא "לחבר בין כל האנשים בעולם באמצעות 'דברים' שמעניינים אותם".
עסקים רבים נוטים להשתמש בפינטרסט, תחומים שמאוד חזקים ברשת החברתית הזאת הם: מעצבי אופנה, טקסטיל, אומנות ועשה זאת בעצמך.
אז אם יש לכם עסק כזה אתם לגמרי יכולים להסחף לתוך זה.

לינקדאין:
היא רשת חברתית המתאימה ל2 פלטפורמות. אחת לפרי לאנסרים/שכירים שמחפשים עבודה. והפלטפורמה השניה היא לחברות ועסקים אשר מחפשים עובדים.
תוכלו למצוא בלינקדאין פרופיל של עובדים בעלי הכשרות שהעסק שלכם מחפש, ותוכלו גם לחפש עבודה על ידי כך שתיצרו קשרים עם אנשים שמקושרים לחברים שנמצאים ברשימה שלכם.
זוהי רשת שתווה רשת נוספת ויוצרת קשרים עסקיים. אז אם לינקדאין מתאימה לעסק שלכם, זה תלוי רק בכם.
יו טיוב:
יו טיוב כמו פייסבוק מאוד מתאים לכל עסק, תוכלו להשתמש ביו טיול ולהעלות סרטי תדמית, וסרטי הדרכה, סרטים תיעודיים על העסק שלכם ולסחוף צפיות ופרסום.
כל עסק חייב ערוץ יו טיוב! אבל אם אתם כבר פותחים ערוץ יו טיוב תוודאו שהתכנים שאתם מעלים לשם אכן משרתים את העסק שלכם. סביר להניח שאם כבר יש לכם חשבון Gmail אז כבר יש לכם
חשבון יו טיוב, רק שימו לב שיש שם עיסקי לערוץ שלכם. בנוסף תוכלו גם לעצב את עמוד היו טיוב שלכם.
פליקר:
היא רשת חברתית ממכרת, אם נכנסתם לפליקר וראיתם תמונה מדהימה של צלמי עולם סביר להניח שתשאבו לפליקר עוד ועוד… בפליקר אפשר לפתוח גלריות ולשתף אותם, הרשת מאפשרת
לפתוח פרופיל ולעצב אותו ולהעלות לשם את התמונות של העסק שלכם, אם העסק שלכם עוסק בצילום וגרפיקה פליקר היא רשת מעולה עבורכם.