zigel

עיצוב גרפי למסעדה באניעם

את השיחה שלי עם הלקוחה אני זוכרת היטב, היא לא היתה זרה לי מכיוון שכבר הכרנו מפרוייקט עבר שעבדנו יחד דרך מועצה מקומית בקצרין, הפעם הלקוחה פנתה אלי בכובע אחר, בכובע הפרטי שלה. היא בישרה לי על כך שהיא ובעלה הולכים לפתוח מסעדה חדשה ברמת הגולן, מסעדת קונספט של בשרים בסגנון אמריקאי ואם כי היא מתלבטת בבחירת שם המסעדה מפני שהמסעדה הקודמת נשאה בשם ומיתוג שכבר כל תושבי המקום מכירים.

הרעיון היה ליצור משהו חדש ומשהו שונה, השם של המסעדה שבחרה הלקוחה היה משמעותי עבורה וידעתי שדרושה כאן עבודת עיצוב יחודית שתתאים לקונספט ולאופי המקום. בכפר אמנים שברמת הגולן ( אניעם – כפר אמנים ) ישנה מסעדה כפרית עשויה עץ ומעוצבת בסגנון מסעדת דינר אמריקאית עם בר אלכוהול ואווירה כפרית ירוקה במיוחד, השילוב של תמונות האמנות על הקירות היו מיוחדים והתמזגו עם עיצוב המסעדה, התמונות עצמן ציורו ע"י אמן – סבא של בעלת המסעדה והן הכניסו אווירה מיוחדת כפסיפס צורני המשתלב חלק ועוד חלק עד יצירת המופת.

כמעצבת היה חשוב לי ללמוד אודות המקום והאווירה, בזכות הכרותי עם המקום ואזור רמת הגולן כולו – הצלחתי להתחבר ולגבש רעיונות שיתאימו לאווירה ולמיתוג המסעדה.

לאחר שגיבשנו רעיונות שונים ומגוונים ללוגו מתאים למסעדה ולאווירתה. החלנו בתהליך המיתוג, כאשר יצרנו לוגו סופי בשפה העברית ובשפה האנגלית:
היה חשוב לנו ליצור את הלוגו גם בוורסיה האנגלית מפני שברמת הגולן מטיילים רבים – תיירים מהעולם כולו.

ההחלטה ליצור משהו חזק, למילה זיגל עוצמה ולכן היה חשוב לנו לתת לה דגש בכתב עברי וכפרי – המסעדה הנה מסעדת בשרים כפרית ולכן בחרנו להשתמש בעיטורים עדינים כדי לתת ללוגו צורה יותר יוקרתית.
והתוצאה לפניכם: הלוגו בשפה העברית ובשפה האנגלית

LOGO_he
LOGO_EN

ומכאן התחלנו במיתוג המסעדה בשאר מוצרי הפרסום השונים: כרטיס ביקור עיסקי, נייר מכתבים, פלאיירים, מפיות, שלטים ועוד…
הלוגו בפעולה:

הלוגו בפעולה 4
זיגל_לוגו_בפעולה_3
זיגל_ניירת
הלוגו בפעולה_1
ZIGEL
הלוגו בפעולה_2
תמונה2
לוגו בפעולה על גבי חולצה שחורה
הלוגו על מדי שף
זיגל_לוגו בפעולה 6
הלוגו בפעולה_8
עיצוב לעיתון מקומי02