ins

גלריית Instagram באתר שלך

אם יש לעסק שלך גלריית Instagram (אינסטגראם) זה מצויין.

אין ספק שעידכונים שוטפים ברשתות חברתיות הן מהלך נכון לשיווק העסק והכנסתו לתודעת הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

אינסטגראם הוא כלי נהדר וזמין ואינו מצריך כישורי צילום מיוחדים, אם יש לך סמארט-פון ואפליקצייה נהדרת כמו אינסטגראם אז אתה מסודר.

באמצעות Instagram – תוכלו לצלם ולתעד את אופי העסק שלכם ואת המוצרים שאתם מוכרים ע"י תמונות סטילס וסרטוני ידאו קצרים המשלבים אפקטים ופילטרים מרהיבים. ובכך תוכלו ולעלות בזמן אמת את התמונות/סרטונים לרשת העוקבים שלכם. וכמובן שתוכלו לשתף את התמונות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר כי האפלקצייה פשוט מאפשרת זאת.

מה שיפה באינסטגראם זה שאתם תמיד יכולים לעדכן את הגלריה מבלי להיות לייד מחשב כלל. אילו הייתם יכולים לעדכן את הגלריות באתר שלכם דרך הסמארטפון זה גם היה מעולה! אבל רגע מי אמר שאי אפשר. בטח שאפשר! ואפילו אין צורך לבצע זאת כפעולה נוספת של העלאת קובץ מדיה. פשוט מעדכנים את האינסטגראם והגלריה באתרכם שואבת את הנתונתנים מפרופיל האינסטגראם שלכם ישירות אל עמוד הגלריה באתרכם.
אנו בסטודיו – web yourself מציעים שירותי סנכרון עם רשתות חברתיות ומספקים שירותי מדיה, עיצוב ופרסום באמצעות רשתות חברתיות, אם יש לכם אתר ואין בו סנכרון לרשתות חברתיות זה הזמן לפנו אלינו דרך יצירת קשר באתרינו, ונשמח להציע את שירותינו